ליברמן בגוש-עציון: "על הממשלה לחזק את ההתיישבות ולהגביר את ההרתעה"

    דוד קורצוויל No Comments on ליברמן בגוש-עציון: "על הממשלה לחזק את ההתיישבות ולהגביר את ההרתעה"
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפגלת "ישראל ביתנו,  ח"כ אביגדור ליברמן (תושב נוקדים שבגוש -עציון) סייר הבוקר בצומת גוש -עציון עם ראש המועצה האזורית, דוידי פרל.

    ליברמן הביא עוגות לחיילים בפינה החמה והתקשה להאמין ולהשלים עם המראה החדש של הצומת שהפכה לדבריו ל"יעד מבוצר".

    "עשרות שנים אני גר בגוש עציון ובמקום לפעול בלב הכפרים ולשבש את חייהם של הערבים הממשלה ממגנת את הצמה לדעת. זה לא מתקבל על הדעת שבמקום לחזק את ההתיישבות ולבנות באלון שבות ובירושלים הממשלה מאשרת בניית מאות דירות לערבים בירושלים."

    ליברמן הוסיף כי, "במקום לחזק את הכוחות המתונים תאשר היום הממשלה תקציב של עשרה מיליארד ש"ח בשיתוף פעולה עם איימן עודה שהשווה את הציונות לדעאש. זאת ממשלה תבוסתנית שבמקום לנצח את הטרור, מעודדת את הטרור."

    לדבריו על הממשלה לחזק את ההתיישבות ולהגביר את ההרתעה. לפעול בכפרים, לשבש את חיי הערבים, להמשיך בהרס הבתים ולהפסיק עם החזרת הגופות.

    דוידי פרל ראש המועצה אמר:" עד היום, חודשיים אחר התחלת האירועים, פרט למשרד החינוך שמסייע בחוסן של צוותי ההוראה והתלמידים הממשלה עדיין לא מסייעת לתושבי הגוש. כואב לראות איך היום תאשר הממשלה מסייעת תקציבי עתק לערבי ישראל ולא מוצאת לנכון לאשר חבילת סיוע לגוש עציון בדומה לחבילות הסיוע שניתנו למקומות אחרים בקו העימות לאחר שסבלו מאיומים שונים."

    IMG-20151227-WA0073

    IMG-20151227-WA0074

    IMG-20151227-WA0077



    0 תגובות